måndag 18 januari 2010

Värken har trillat ner

Jag har haft mycket värk på sistone främst i axlar och skuldror. Men nu tycks den ha trillat ner och satt sig kring knä, ben och höft istället. Det är inget som förvånar mig så mycket då detta också är känsliga områden efter idrottsskada för många år sedan. Lite reagerar jag dock på att smärtan förflyttar sig i min kropp. Fast det håller mig ju på alerten. Det är lika spännande varje dag att vakna, var kommer jag ha ont idag? ;-)

Jag är dålig på att träna armen efter operationen, det är inte bra. Jag blir väldigt stel och får väldigt ont. Jag behöver bli bättre på att vila mig och jag måste börja träna. Varför är det så svårt att komma igång? Jag blir så arg och besviken på mig själv. Det är märkligt hur illa man kan behandla sin egen kropp fast man vet hur man skall göra för att må bra.

Men nu skall jag i alla fall stänga ner och komma i säng lite tidigare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar