måndag 25 januari 2010

Papper!!!

Det börjar svämma över med pappershögar här hemma. Det är en massa jag skall försöka hålla koll på vilket inte är lätt med teflonminne. Nu har jag sorterat dem och tror att jag har ordning på:
  • Vaccinationspapper, gjort
  • Viktig information om min sjukpension från SPV (som jag inte fattar!)
  • FK, information om de nya reglerna (phew). Massa papper är det!
  • FK, intyg om att sjukersättningen tar slut. (Verkar vara ett väldigt viktigt papper för jag har fått den i tre exemplar!)
  • Information om A-kassa
  • Välkomstpapper till AF inför min utförsäkring. (Jag är varmt välkommen och de finns vid min sida. Wow, det kommer bara att bli jättebra alltså!)
  • Informationspapper om Lydiagården, cancerreahbilitering som jag skall vara på under 5 dagar vilket jag ser jättemycket fram emot!
  • Information om projekt LoA.
  • Enkät (hospital anxiety and depression scale) från LoA
  • Något liknande formulär från onkologen om Pantherstudien jag är med i
  • Blodprovspapper
  • Utvärdering av kursen som onkologen hade (som jag glömt fylla i och skicka tillbaka, kursen slutade nog i november) Har fyllt i, skall lämna den när jag skall dit på fredag.
  • Information om kursen trädgårdsterapi som jag blivit antagen på och måste ta upp med FK. Det hade jag tänkt göra på mötet i förra veckan men jag blev så bombad med info så jag tappade allt jag hade tänkt säga.
  • Arbetsskadeanmälan, komplettering till FK.
Fler papper finns det men detta är nog det viktigaste att komma ihåg för tillfället.

1 kommentar:

  1. Pappersträsket säger jag bara! Inte lätt för en frisk att hantera o som sjuk o utmattad ?/ brittis

    SvaraRadera