söndag 31 januari 2010

Lydiagården

Idag åker jag till Lydiagården som är ett ställe för cancerrehab. Där skall jag vara i 5 dagar och bli ompysslad (hoppas jag! ;-)

Det jag mest ser fram emot just nu är att befinna mig så nära naturen samt att jag har sett att de har en öppen spis där. Givetvis ser jag fram emot att träffa andra i liknande situation men även aktiviteterna men just naturen drar lite extra.

Hade jag haft en pulka hade jag tagit med den så jag hade kunnat leka lite, har jag riktigt riktigt tur kanske de tom har en där. Fast det tror jag inte. Det är väl inte så vanligt med pulkaturer på cancerhab. Synd för jag tror fler än jag hade tyckt att det hade varit roligt!

Jag har med dator och skall skriva dagbok där för jag vill gärna komma ihåg vad som hände och det lär jag inte göra utan att skriva upp det. Internetanslutningen är inte så bra så jag vet inte om det blir löpande uppdatering eller om det blir en masse när jag kommer hem igen.

Jag uppskattar att bloggen läses. Jag förstår inte riktigt varför eftersom jag bara tycker att jag svamlar och att jag är så negativ, det är ju inte sprudlande glättigheter jag sprutar ur mig direkt.

Jag har suttit i soffan med en Effiekatten i famnen och Elliekatten i knät och tankat gos i mängder. Och nu skall jag i alla fall packa ihop det sista.

Jag önskar just Dig en härlig söndag!

10 kommentarer:

  1. Önskar dig en härlig och ompysslande tid.
    Tycker inte du svamlar, tänkte i morse efter jag läst dina inlägg att du är en tänkande person som har lätt att uttrycka dig.
    Pulkaåkning är inte fel älskar att åka med barnbarn och även skridskor fastän jafǵ är lite äldre än dig.
    Ta nu hand om dig.
    Kram Gunilla.

    SvaraRadera
  2. Förminska inte dig själv Inger! Dina tankar är så långt från svammel man kan komma...
    Ha det så gott du bara kan på Lydiagården /brittis

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får 5 härliga dagar... När du kommer hem får du gärna komma hit och åka pulka med oss....Massor av kramar från Misa

    SvaraRadera
  4. Jag tycker inte heller att du svamlar. Tvärtom får jag ofta nya tankar och funderingar efter att jag läst dina inlägg.
    Ha en trevlig vecka och jag hoppas verkligen att du får åka pulka. Kramar/Malin

    SvaraRadera
  5. Vilken bra idé. Jag visste inte att det fanns sådant! Hoppas att du får det jätteskönt!

    SvaraRadera
  6. Ha det så bra Inger, du kommer säkert få både vila, nya vänner och många friska tankar. Och mycket snö:) Kram Lotta

    SvaraRadera
  7. Hoppas du får en skön vistelse på Lydiagården. Pulka eller inte, det blir säkert bra med avkopplingen och miljöombytet. Var rädd om dig!
    MEG

    SvaraRadera
  8. Hoppas du har haft och fortfarande har sköna dagar på Lydiagården, att du laddar batterierna med ny styrka och att du blir välförtjänt ompysslad. Många kramar till dig!
    ///fridakarolina

    SvaraRadera
  9. Tack söta för alla fina kommentarer. Vad skönt att höra att jag inte svamlar, jag har faktiskt undrar om det uppfattas så! :-)

    Varma, goa kramar till alla

    SvaraRadera
  10. Vi får väl träffas och åka pulka hihiihiii skulle vara roligt !

    SvaraRadera