onsdag 3 mars 2010

Känner mig snurrig

Jag var på LoA och gick med stavgångar idag. Det kändes bra. Jag hade sällskap med en mycket trevlig dam och vi pratade hela tiden, de andra fick vänta in oss några gånger. Jag antar att munnen gick mer än vad benen gjorde. Vi hade fått sätta på oss stegräknare och jag gick 4718 steg när vi var framme. Men när den sedan låg på bordet hoppade den fram ett steg till...märkligt. Vi fick också vikta hur jobbigt det hade varit, tror det var en jobbigskala på upp till 20 kanske.

Några av dem skulle fixa men jag hade inga pengar med mig så jag gick hem. Jag pratade lite med en av de andra som jag inte pratat så mycket med och jag märkte att jag nästan pumpade henne på frågor, så konstigt. Varför gjorde jag det? Jag ville se om det fanns någon annan i samma situation om barnfrågan men jag behöver ju inte typ intervjua folk. Äsch, konstigt. Jag märker att jag är lite konstig ibland. Idag, just nu, känner jag mig väldigt konstig. Orden här blir konstiga när de väl kommer fram från mina fingrar.

Jag var trött efter stavgången. Inte andfådd men jag var trött i musklerna, speciellt musklerna omkring höfterna. Benen och fötterna är också konstiga så jag skall massera den som vanligt innan jag lägger mig ikväll vilket kommer att bli ganska snart.

Imorgon skall jag träffa min goa kurator. Det var så himla mycket jag ville ta upp och prata med henne om. Jag tänkte skriva upp det men nu vet jag inte vad det var för något. Typiskt mig.

Det har varit en hyfsad dag. Jag har ätit ganska bra, jag har stavgått i ca 45 minuter samt vanlig promenad till och från sjukhuset. Jag har inte vilat, det hade jag tänkt göra. Rutiner, rutiner, det behöver jag, det skall jag försöka banka in i mig.

Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar