måndag 15 mars 2010

Dagens LoA

Idag var det dags för LoA igen - stavgång. Denna gången var jag där tom i tid! Jag brukar vanligtvis komma exakt eller 1 minut för sent men idag var jag i tid! :-)
Lite manfall idag eftersom tre var borta. Men vi knatade på och babblade på. När vi kommer tillbaka och skall skriva upp hur mycket vi har gått och hur jobbigt det är så blir det konstigt att sedan skall man bara gå hem.

Jag tyckte att det gick ganska bra att gå idag men hjälp vad ont jag fick sedan på hemvägen. Jag har allra mest ont i mitt knä. Jag har en gammal skada men den har inte varit så besvärlig på sistone. Idag är det riktigt jobbigt! Jag har ont i axlarna och nacken också. Får hoppas att vattengympan imorgon får fart på musklerna på rätt sätt! Det var himla roligt förra gången, hoppas det blir lika bra nu men det blir det säkert.

TV:n är på som vanligt men ingen sitter där. Ändå är ljudet på riktigt högt, jag avskyr det! Varför stänger han inte av den om han inte tittar på något.

Ont, ont, stel och lite ledsen. Skall denna kroppen aldrig kunna bli "normal?
Nu går jag och lägger mig, jag hoppas att jag kan sova inatt.

1 kommentar:

  1. Jag önskar dig en riktigt god natts sömn!

    Klart det hade varit ok att komma upp och hälsa!!
    Nästa (och sista!!) gången jag ska dit är den 29. På min födelsedag dessutom!;-)

    Nu blir det sängen för mig. Tröttheten sätter in;-)

    Kram
    Elisabeth

    SvaraRadera