fredag 5 mars 2010

Förvirring!

Ibland får jag en känsla, det påminner om ett minne men det är så suddigt och långt borta att jag inte riktigt kan kalla det för minne ändå...fast det egentligen ju är det.

Idag fick jag en sådan känsla, ett litet halvminne av något, mer som en vag dröm än ett minne.

Ofta gäller det email, har jag skrivit eller har jag bara tänkt? Ibland har jag faktiskt skrivit. Då är det bra att ha utkorg så jag kan läsa vad jag har skrivit och till vem. Jag menar, det kan ju vara bra att veta! Och nu hade jag inte skrivit bara ett utan två mail...till samma person....om samma sak. När jag hade skrivit första mailet hade det försvunnit från skärmen så jag skrev ett till...men anledningen till att det hade försvunnit var ju att jag hade skickat det...Hmmm...

Förvirring var ordet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar