torsdag 11 februari 2010

Lydiagården, fredag 5/2

Kunskapsresan med läkare "allmän information"
Utvärdering
Fotografering
Utcheckning

Sista dagen av framdukad frukost. Jag gillar frukostar, det är mitt favoritmål på dagen. Efter det fick jag ägna ansenlig tid till att gå runt och se om jag hade glömt saker någonstans. Och det hade jag! Jag hade behövt en korg för att samla in mina grejer.

Fotografering skulle ske. Det är svårt att fotografera mig, speciellt om man vill att jag skall se vaken ut. Jag har en förmåga att alltid blunda på kort. Jag blundar alltid på åtminstone två kort. Vill man att jag skall ha ögonen öppna är det bäst att ta minst tre kort, då brukar jag ha vant mig vid blixten.

Sista etappen för kunskapsresa handlade om allmän information och sedan var det dags för utvärdering. Jag tror att alla var väldigt nöjda med denna vecka.

Dags för lunch och efter den var det tid att säga hejdå till alla och åka hem. Usch. Vissa har jag fäst mig vid mer än andra och det var jobbigt att lämna dem. Men vi får ses igen!

2 kommentarer:

  1. Hej Inger !

    Jag hoppas att i morgon när du slå upp dina ögon så ser du en annan värld som har öppnat sig för dig.

    Nu när du har fått med dig verktyg för att möta ditt nya liv så andvänd dom.

    Du är stark i ditt psyke vad du än säger så är du bara det.

    Jag har läst lite huller om buller i din blogg och upplever dig som en väldigt härlig människa.

    Bara var dig själv så kommer du långt, jag vet att livet kan spela många spratt med en.

    Men nu har du livet i din hand så ta vara på det och unna dig att vara glad och lycklig nu.

    Kramar från Nhan !

    SvaraRadera
  2. Hej Nhan!
    Vad vackert du skriver, jag får tårar i ögonen av att läsa det!
    Stor kram!

    SvaraRadera