lördag 13 februari 2010

Grattis till mig!

Jag hade besök av goa L idag och det var som vanligt trevligt. Himla roligt att pyssla lite också, fina grejer du gjorde! Det var hon som påminde mig om min fest som jag skulle ha. Kom på det lite för sent dock för den skulle ju ha varit idag.

Men ändå! Grattis till mig på min 40-komma-5-åriga födelsedag idag. Det var ju meningen att jag skulle fira den lite i efterhand, ett halvår räckte väl bra tänkte jag. Då är jag glad och pigg och allting är borta. Allting är nog borta men jag är inte glad och pigg. Eller jo, jag är glad men jag är inte pigg hela tiden och minnet är sämre än på en 2-åring så jag har inte ens kommit ihåg att jag skulle ha en F-fest.
fyrtio komma fem fest och frisk och fantastisk. Äsch, jag får nog fundera på när det kan bli av istället.

Jag har tagit min sovpilla, det är därför jag låter lagom (olagom) full!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar