tisdag 16 februari 2010

Arbetsintroduktionsmöte med AF och FK

Idag är det dags. Mitt öde kommer att beseglas!
Jag hade totalt glömt att jag ens hade skrivit upp det men i min almanacka står det antecknat ett möte idag klockan 14.00.

Jag har inte tänkt så mycket på det eller varit orolig tidigare men igår när jag läste det blev jag faktiskt lite bekymrad. Jag känner tillit till min läkare samt handläggare på FK men nu är det ju en ny människa som kommer att ha stor del i mitt liv och min framtid. Mina tankar börjar snurra som de alltid gjorde tidigare...tänk om jag inte tycker om henne/honom? Tänk om hon/han inte gillar mig eller lyssnar på mig och tar mig på allvar?

Mitt "nya" jag försöker att slappna av, förvissad om att det kommer att lösa sig. Bara jag försöker vara öppen och inte låta rädslan ta över kommer det att gå bra.

Får se vem som kommer att vinna. Dock satsar jag en slant på det nya jaget, jag tror det är ett vinnande koncept.

3 kommentarer:

  1. Hoppas det går bra! Men det härligt att se din inställning..hoppas dom förstår hur ditt läge är också! //Andreas

    SvaraRadera
  2. Lycka till i dag!
    gunilla.

    SvaraRadera
  3. Tack! Det gick bra idag. :-)

    SvaraRadera