söndag 20 december 2009

Etch a sketch

Kommer ni ihåg dessa leksaker?
Jag har inte använt en sådan sedan jag var barn. Men jag har märkt att min hjärna verkar fungera som en! Jag försöker tänka på vad jag skall göra, eller vart jag skall gå och tar då ut riktningen i min hjärna i min etch a sketch. Men under tiden är det någon som skakar på denna pryl och få försvinner all information ifrån min hjärna och så får jag börja om från början. Jag skulle till en affär och det var riktigt jobbigt att ta sig dit för jag fick koppla om och börja om från början säkert en 5 gånger. Och då är det inte ens långt dit, det är väldigt nära!

Det var inte helt lätt att använda den för att göra fina grejer. Däremot var det lätt att få bort det. Det är lika lätt att få mig bortkollrad och snurrig. Jag kommer tillbaka till tanken men det tar lite tid och framför allt väldigt mycket energi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar