tisdag 8 mars 2011

Papper och fixande

Att det kan innebära så mycket pappersexercis att vara sjuk...Eller det är jag ju egentligen inte, jag är ju utförsäkrad och därmed inskriven på arbetsförmedlingen. Skall jag se mig som frisk då?

Nåväl.

Med ojämna mellanrum kommer det sjok med papper som jag bara måste ta tag i och telefonsamtal jag måste göra.

Idag har jag:
  • Ringt och kollat datum med Vidarkliniken.
  • Ringt och kollat övernattning (jag skall skrivas in kl 10 på Vidar och det finns inget tåg som är uppe så tidigt så jag får åka upp dagen innan).
  • Mailat övernattningsstället istället då hon hade vajsing på telefonlinjen.
  • Kollat tågtider.
  • Samlat ihop papper om min arbetsskada, jag behöver ringa.
  • Skriva nästa överklagan för arbetsskadan.
  • Fylla i närvarorapporten till AF.
  • Skall också komma ihåg att ta med den till aktiviteten så jag får den påskriven.
  • Ringt och kollat om BCF och deras underförening, Smultronstället, om unga kvinnor med bc.
  • Maila mina kontaktuppgifter till Smultronstället.
  • Betala in medlemsavgift till BCF.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar