lördag 19 mars 2011

Gråt

Värksliten så jag gråter. Gråtsliten så jag blir trött, äter dåligt, rör mig inte så mycket som jag borde eftersom allt gör ont. Varje steg...
Hur skall jag ta mig först ut i badrum för att tvätta av mig och borsta tänderna och sedan skall jag lägga mig. Hur skall jag gör det utan att använda fötterna ellerna händerna så myciet?

Jag är bara så trött, sliten, trött. Jahg har gråtit idag, massor. Jag försökte få tröst och stöd från sambon men det går ju inte säger han för jag kan ju inte betsämma vda han skall säga.Så¨allt blev bara värre och värre. Dmt att försöka få stöd från hohnomom, han fattar ju inte ens vad jag gpraytar om eller menar (det hade varit förståligt om jag hade pratat såhär men det gör jag vanligtvis inte!!)

Nu är jag lite hög på tabletterna och jag skall gå och lägga mig. Egengligen borde jag gå och lägga mig precis när jag tar dem men tja...så blir det aldrig. Men nu kan jag naknappt hålla ögonen

opöna så jag tror jag stänger här märnner här bu,
mattinattikl
Joppas at jag kan få en godnats sömn. Och det hoppas jag du ofckså får fast hag hade hellresett det rättstavat...

Hög och låg.

2 kommentarer:

  1. Den där jävla värken!!
    BLir vi som "folk" igen månntro?

    Jag hamnar också i svackor och många runtomkring kan inte förstå för jag ser ju så "Normal" ut = rund och glad

    Men så försöker jag komma i håg alla framsteg jag faktiskt gör...alltså inte jämföra mig med före sjukdomen...och då känns det lite bättre.

    Jag har läst tillbaka i din blogg och citerar:

    Små steg i taget. Och idag tog jag ett riktigt stort och härligt kliv.

    Jag sprang!


    Jösses kvinna! Du SPRANG!!
    Det är ett stort kliv.
    Jag ser fram mot den dagen jag kan skriva detsamma. Själv gör jag andra kliv och det största är att sluta svara att jag mår bra då folk frågar. Jag mår bättre. Mycket bättre. Men det är en lång väg kvar att gå.


    Varm varm styrkekram till dig och hoppas du fick en god natts sömn.

    SvaraRadera
  2. Skickar också en stor kram! Och likaså arga tankar till din sambo som jag inte tycker verkar vara så mycket att hänga i granen. *morrar lite surt*

    SvaraRadera