onsdag 2 juni 2010

Mig själv igen?

Det har varit många jobbiga veckor om inte månader men nu känner jag mig äntligen lite mer som mig själv igen. Jag är aktiv, glad och positiv vanligtvis men på sistone har jag varit så sliten att jag mest varit ledsen och uppgiven.

Jag antar att jag har lyckats få tillräckligt med vila efter LoA som trots att det var bra ändå var lite för tufft för mig. Men nu har jag hämtat mig som tur är.

Denna vecka har jag fullt upp, det är tufft att vara sjukskriven eller vad jag nu är. Nej, jag är ju utförsäkrad...och går på arbetslivsintroduktion men jag är ju inte arbetslös. Vad räknas jag som då tro? Äsch, det spelar ingen roll vad de kallar det, bara jag får adekvat hjälp och det får jag ju verkligen. Jag kan inte fatta vilken fantastiskt tur jag har haft med min handläggare. Både den jag hade tidigare på FK och den jag har fått nu på AF. Hon har nog en stor del i min framtidstro.

Jag skall till AF och träffa henne imorgon. Får se vad det blir för spännande möte. Jag har ju bestämt mig för att jag gärna vill arbetsträna i Slottsträdgården så det kommer vi att prata om imorgon.

Jag har precis varit på studentvinkning men det var inte så lång tid jag klarade av. En halvtimme av väntan på skolgården hade varit lagom, nu blev det drygt en timme till. Och eftersom jag hamnade på ork-övertid så åkte jag hem, jag orkar inte följa med på kalaset. Men jag tror de klarar det alldeles utmärkt utan mig, nu slipper jag dessutom vara trevlig! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar