fredag 4 juni 2010

En fantastisk människa

...kallade min underbara yogainstruktör mig idag. Då började jag gråta. Vill du ha mig i tårar riktigt snabbt, försök inte säga dumma saker för att göra mig ledsen. Nej, kör med något riktigt rart och omtänksamt. Säg något sådant och pang, då sätter jag igång.

Inte nog med att vi tränade yogan i den vanliga timmen, sedan pratade vi i 1½ timme. Vi har så mycket att prata om, det är så intressant att diskutera med henne.

Jag älskar yoga! Jag är så tacksam över att jag har fått in det i mitt liv. En annan dag när jag är mer nykter, dvs innan jag tagit mina sömnpiller så skall jag lista allt som jag tycker är så bra med yogan!

Nu springer ena katten här fram och tillbaka och vill att jag skall gosa med henne. Vem är jag att avböja en sådan begäran framlagd av världens sötaste katt!?

Nattinatt

Imorgon åker jag till landet och solen förhoppningsvis. Där skall vi gräva i landet, plantera och åka båt.

3 kommentarer:

  1. åh så härligt! och du, sånt där betyder mer än alla presenter i världen! det borde alla få höra lite oftare:)))

    kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Fina ord!! Det är du värd!

    Jag försöker också komma tillbaka efter fuckyoucancer. Värk i kropp och själ, rejäl övervikt och smidig som en flodhäst.

    SvaraRadera
  3. Hoppas helgen var skön! Kram Lotta

    SvaraRadera