torsdag 10 juni 2010

Kroppens förfall

Igår kväll precis när jag stängt av datorn kände jag att jag hade bitit av en bit av en tand. Jag har aldrig gjort det förut, det känns väldigt obehagligt! Jag ringde direkt i morse till tandis men fick inte tid förrän imorgon tyvärr. Fast jag är ändå glad att jag kommer dit innan helgen för det är riktigt svårt att äta!

Jag känner överhuvudtaget att kroppen är mer känslig nu. Jag får exempelvis skoskav precis hela tiden, även av ingångna skor. Jag satt ute i skuggan och läste men var så inne i boken att jag inte märkte att jag hamnade i solen. Jag blev röd men brände mig inte, däremot fick jag lite soleksem. Hygienprodukter som jag aldrig haft problem med tidigare ger mig också besvär. Det finns många exempel.

Är det såhär det börjar när kroppen förfaller?

1 kommentar:

  1. Jag undrar om du tror på vitamin och mineral- tillskott?
    Jag själv tar vitaminer och mineraler som stärker kroppens immunsystem och även hjälper till att huden blir bättre(t.ex E,A)
    Lycka till och tack för din blogg.

    SvaraRadera