fredag 5 augusti 2011

Självfelmedicinering

Jag började dagen med att ta fel medicin. Istället för morgondosen tog jag kvällsdosen och den har ett helt annat syfte.

Så i morse tog jag alltså sovmedicinerna och nu känner jag mig ganska lullig och vimsig. Får se hur länge det varar innan jag behöver gå och lägga mig. Jag kan fortfarande skriva så det kan inte vara så illa än.

Den började ganska segt. Jag hade extremt svårt att vakna, det var sådär klibbklistrig dröm som jag ibland har. Då har jag väldigt svårt att vakna.

Om jag har tagit fel mediciner innebär det att jag har svalt piller i två omgångar men jag kommer bara ihåg en gång. Det är inget ovanligt dock att jag inte kommer ihåg det.

Skall bli spännande att se vad den här dagen för med sig.

2 kommentarer:

  1. Det där med att ta fel medicin har jag också gjort en gång.
    Efter frukosten skulle jag till jobbet med var så trött. Då kom jag på att jag tagit fel! Ringde och sa att jag kommer senare. Sov två timmar och kände mig pigg igen.
    Sedan dess använder jag dosett. ;)

    SvaraRadera
  2. Jag har gjort det någon gång tidigare och då försökte jag mig på en promenad. Jag fick avbryta den ganska tidigt för det gick verkligen inte. Så dum man känner sig, haha!
    Jaa, det kanske är dags med dosett...usch *s*
    kram på dig!

    SvaraRadera