torsdag 30 juni 2011

Förlåt

Förlåt om jag glömmer ringa dig.
Förlåt om det dröjer innan jag svarar på ditt mail.
Förlåt om jag missar att svara på din kommentar, det betyder inte att jag inte läst och uppskattat den.
Förlåt om jag tappar bort tiden.
Förlåt om jag råkar bränna vid maten när jag någon gång orkar och vågar laga mat.
Förlåt om jag glömmer vad vi bestämt.
Förlåt om jag verkar förvirrad och inte vet vad du pratar om för jag har glömt vad som sades i föregående mening.
Förlåt om jag tappar bort namn som jag egentligen givetvis vet.
Förlåt om badrummet är upptaget extra länge för att jag behöver gå en extra gång när jag glömmer om jag har kvällskissat eller ej.
Förlåt om jag inte svarar på ditt sms. Svarar jag inte på det direkt kan det helt försvinna ur mitt minne och det är inte alltid möjligt att svara omgående.
Förlåt om det dröjer innan jag svarar på facebook, samma sak gäller där.
Förlåt om jag missar din födelsedag. Jag har säkert inte glömt själva dagen men kanske glömt att ringa under vettig tid.
Förlåt om jag frågar samma sak om och om igen. Det är inte för att du är ointressant.
Förlåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar