lördag 7 november 2009

Min lilla älskling är borta!

Tack för era kommentarer, det gör mycket!

Idag skulle det dock behövas mycket för att muntra upp mig. Eller egentligen inte. Det skulle räcka med att min lilla kisse kommer tillbaka. Hon har försvunnit och jag är helt förtvivlad. Hur kan en liten katt försvinna från 4:e våningen och 3 dörrar!? Vår ytterdörr hade gått upp men sedan fattar jag inte hur hon kunde försvinna. Vi har varit ute och letat hur många timmar som helst och jag har gråtit så mycket att jag är helt utmattad.

5 kommentarer:

  1. Har du ringt på alla dörrar i huset och kollat källare och tvättstuga? Jag tappade bort en miss för länge sedan, och det visade sig att han tagit sig in hos en människa längre bort i huset.

    Nu har jag läst din blogg från början till det här inlägget. Ledsen över att jag missat att den fanns tidigare. har helt missat att det fanns en länk från din pysselblogg som jag kollat av då och då för att kolla att du finns och hur du mår.

    Kramar i massor Heila

    SvaraRadera
  2. Hoppas verkligen att ni hittat er katt vid det här laget?
    Skickar alla styrkekramar som finns till dig!
    Tack för att du delar med dig här på din blogg.
    Hälsningar Ann-Margrete

    SvaraRadera
  3. Vår ena katt var borta i tre dagar.. hon var instängd i grannhuset där de höll på att flytta.. hon hade gått in i fel hus..

    Så glada vi var när vi hitta henne.. så ut och kolla i stängda utrymmen.. garderober etc. ute är det garage.. uthus etc.

    Håller tummen för att kissen ska komma tillbaka...

    Kram Pys..

    Ps. jag lägger upp din blogglänk på min blogg om det är ok, är det inte det så får du säga till... kram igen...

    SvaraRadera
  4. Hoppas ni hittat henne igen... hon kan ju inte gått ut genom stängda dörrar så hon ligger säkert och gömmer sig någonstans i trapphuset.... Kram Misa

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket för att ni engagerade er i den värsta helgen någonsin. Gudskelov kom hon tillrätta snabbt och hon hade varit i säkert förvar och varmt, den lilla dummisen!

    Heila - jag var ganska diskret med bloggen. Första hade jag bara tänkt ha den för mig själv för jag tänkte att det är nog ingen annan som har lust att läsa om mig men jag skrev ändå för jag behövde få ur mig saker!

    SvaraRadera