söndag 8 november 2009

Min lilla älskling är återfunnen!

Åh, jag är så lycklig!! Vi har hittat henne igen! Hon hade smitit in hos grannen nedanför när de var på väg ut. De har varit borta hela helgen, kom precis hem och fann henne. Undrar vem som blev mest förvånad och rädd! Jag var halvt hysterisk av lättnad och glädje när jag hittade henne men det bryr jag mig inte om. Det är en fin granne vi har.

Lilla, lilla snuttan! Nu skall du få all tonfisk jag har lovat dig! Det är så ljuvligt att höra hennes jamande och pipande, jag var så rädd att jag aldrig skulle få höra det ljudet igen, det har varit så fruktansvärt tyst här utan henne.

Detta var betydligt värre än när jag fick cancerbeskedet måste jag säga. Jag är helt skakig fortfarande. Jag har nog aldrig känt sådan här stark glädje!

Tack gode Gud!

4 kommentarer:

  1. Underbart att du har fått tillbaka din katt!

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Oh, vad bra att hon kom till rätta! Ovissheten är nog allra värst, vi har haft 2 katter som försvunnit spårlöst genom åren men vi bor ju på landet så det är ju annorlunda. Men kan kan förstå din glädje!
    Ann-Margrete

    SvaraRadera
  3. Skönt att hon är tillbaks igen....Kram Misa

    SvaraRadera