lördag 1 september 2012

Pussinger

I morse väcktes jag av en puss. Det var länge sedan det hände. Vem utförde då detta dåd? Nej, jag har inte träffat någon ny. Varken någon han, hon eller hen. Jag känner mig väldigt långt ifrån en relation, det kommer att ta lång tid att återhämta mig efter föregående. Med lyckan att ha två kissemissar får jag ändå pussar ibland men det var faktiskt inte heller någon av dem. Faktum är att det var jag själv som utförde denna ömhetsbetygelse fast det skedde i min dröm! Jag vaknade av min egen rörelse när jag pussade...luften! Denna något snopna uppvaknande fick mig att skratta högt! Men inte ens i drömmen var det en man det handlade om. Föremålet som fick mina känslor att svalla över i drömmen var en liten ullig, gullig hund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar