måndag 28 maj 2012

Trötthet och värk

Idag som de flesta dagar på sistone har inneburit full aktivitet från det att jag vaknade fram tills nu när jag skall gå och lägga mig. Jag har burit och packat och jag är helt slut. Idag har jag burit både mycket och tungt och det känns ordentligt i kroppen. Jag vet inte hur lång tid jag har varit igång men det är ju i några veckor. Jag hoppas verkligen att min kropp håller tills att jag har tid och möjlighet till återhämtning och det lär ju inte bli under denna veckan. Det finns ju en risk att jag pressar mig för mycket men detta är ju ingen situation där jag kan ta ett steg tillbaka för att vila. Flyttgubbarna kommer på onsdag klockan 2 oavsett hur trött jag är eller hur mycket värk jag har. Så därför skall jag lägga mig precis nu. Nattinatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar