måndag 28 maj 2012

Hoppsan vad snurrig jag var!

Nu är mitt kvällssnurr ännu värre. En medicin jag tar gör att jag helt omöjligen kan sova så jag får ta två olika sömntabletter. Den ena gör att jag somnar men kan göra att jag vaknar ganska snabbt så jag har en annan som är lite mer långverkande. Tidigare har detta inte varit något problem men nu med Tamoxifen blir det tydligen en knockoutcocktail. Jag märkte aldrig av något snurr tidigare men nu är det helt galet. Och för att göra saken ännu värre är sömnmedicin nummer 2 slut så jag har tagit två piller av sömnmedicin nummer 1. Det slår hårt och det slår snabbt. Om ni läser gårdagens inlägg går början att läsa utan problem. Sedan kommer en smocka mitt i en mening och slutet blir helt obegripligt. Ja, även för mig faktiskt. Tidigare var jag snurrig men kunde efter påminnelse komma ihåg vad jag hade gjort. Nu är det helt borta och det är ganska läskigt faktiskt. Jag får nog gå till apoteket idag. Men innan eller efter jag hämtat lådorna? Och hur och var skall jag hämta dem? Frågor, frågor....
Usch, vad trött jag är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar