söndag 27 maj 2012

Trött på lådor

Jag har packat alla flyttlådor jag hade vilket var ganska många. Jag har dessutom lånat ett gäng boklådor som jag är väldigt tacksam för, perfekt storlek! Jag har räknat lådorna flera gånger men jag har glömt det lika många gånger. Jag tror inte riktigt jag vågar komma ihåg hur mycket det är för det är många. Jag får kontakta flyttfirman imorgon för att hyra av dem, får se hur jag kan ordna transporten av dem. Undrar hur många böcker och grejer jag gar kvar att
Nu är jag heldrogad det har kikcat in och hjälp vad snuirriig vad 'äg.Jag skall gå pch lägga  mig mn om jag int ghuijbber läögg a mig iunnan kdu kommer så böjrar du vråla åp¨mibvf, vaf jag skall göra och vaf jag akantet ikan göra...och detta kan ja tih4in iny ghör.
tannitnayhyt.
Nu kall jag lägga mig ofh sovsah jpååaws både att ni och jag sover sött!
jag gillar inte skrik när dte uran. arvar npste gab sjruv´öve
Äsch, vad skulle jag säga? Var det något rikigt? Ja, det var det säkert.
nattinatti och puss. sådana har jag inte fått på många år men jag kanske kan fjäska för Effie, storkatten, hon kanske kan pussa mig godnatt,






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar