måndag 31 augusti 2009

31/8

Jag är trött, det svider i ögonen och de tillsammans med näsan rinner konstant. Jag växlar mellan att snyta mig, torka näsan samt smörja in den igen!

Men ändå mår jag bättre och jag är så glad! Det är en sådan lycka att kunna röra sin kropp igen!

Blodprovstagning - snabbt och smärtfritt!

Häromdagen fick jag ett mail från Noa Noa som jag älskar, det är min favoritaffär. Dock handlar jag där mest när det är rea rea för jag har tyvärr inte ekonomin till det annars. Men en tävling med presentkort kunde jag inte motstå så jag gick in där för att deltaga och samtidigt insupa lite skönhet. Jag blev handlöst förälskad i en stickad klänning i petrol och när jag väl fått den på mig kunde jag inte med att skiljas från den så jag var tvungen att köpa den. Jag visste väl det, man skall absolut inte prova saker när man vet att man inte har råd...

Men vaddå, det är jag absolut värd idag!!

Jag fick dessutom komplimang för min skallighet, tydligen passar jag att vara kal! Det blev jag glad över att höra! Det var en av expediterna som först frågade om jag brukar ha peruk, hon blev lite förvirrad, hon kände igen mig men ändå inte. Och ändå tycker jag inte att jag är där så ofta.....Det måste vara min charmiga personlighet som gör att jag blev ihågkommen! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar