lördag 18 augusti 2012

Gårdagens yoga med lunch

Mitt i någon märklig kombination av både hav och city utförde vi yoga på fuskgräs. Det var samma tjej som höll i det i onsdags och precis som då blev detta en utmaning. Det var både svårare och gjorde mer ont. Jag är hyfsat vig och har bra balans men detta märktes det inte mycket av idag. Intressant att det kan vara sådan skillnad. Jag tror inte att det bara var tillfällighet för det var för stor skillnad för det. Båda tjejerna är rara och duktiga men den ledaren jag vill ha är ju ganska solklar.

Inte många meter ifrån yogan tog vi hand om en annan viktig del av ett bra mående, nämligen mat!
Det blev en mumsig CAB-sallad som skulle bestå av chicken, avocado och bacon och andra godsaker. Fast nu när jag tänker efter undrar jag var baconet tog vägen. Men god var den som sagt ändå. Jag sköljde ner salladen med en juice som de kallade för take the fifth. Märkligt namn på en otroligt god juice som innehöll apelsin, ananas, passionsfrukt, mango och banan. De måste ha silat den för det fanns inga passionsfruktfrön. Jag tänkte testa att göra den själv, jag älskar juicer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar