lördag 26 november 2011

Vem har skrivit mina inlägg?

Av någon anledning började jag läsa tillbaka i bloggen. Jo, jag ville kolla om jag kom ihåg rätt slutdatum för cyton (vilket jag gjorde, tjohoo, något jag kommer ihåg!)

Men det var så märkligt när jag läste för det kändes så obekant att läsa orden. Jag känner ju igen vad jag beskriver och vad jag skriver men formulering och texten känns ändå obekant. Och då är det inte ens kvällssnurrsskrivelser!

Som det är på väg att bli nu!
Jag har suttit här för länge men jag ville uppdatera det som var viktigt för mig. Mitt minne är ju som jag skriver ofta (typ varje dag) inte det bästa och en blogg (dagbok) är ett bra hjälpmedel. Jag vill verkligen komma ihåg vad som händer på exempelvis stegen och mina reaktioner inför olika saker.

Men nu skall jag bara gå och lägga mig och hämta en eller helst två katter så de kan sova med mig. Jag är ensam ikväll och jag är så glad över det eftersom det innebär att jag troligtvis kommer att sova riktigt gott. :-)
Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar