onsdag 2 november 2011

Stegen och begravning

Igår var min första dag på Stegen. Riktigt lugn var den för hon jag skulle träffa var sjuk. Jag hade dock ett samtal med min handledare. Hon sade att hon funderade på om hon skulle ringa mig och säga att jag inte behövde komma men jag är glad att hon inte gjorde det. Jag hade blivit alldeles för besviken! Jag var ju så inställd på detta.

Det var ett bra samtal med henne. Hon är väldigt rar och förstående.

Det blev bara en timme där men tja, det var ju en lugn början jag ville ha! *s*
Imorgon hade varit nästa tillfälle men jag skall på begravning så nästa gång jag skall dit blir på tisdag. Jag ser redan fram emot det.

Begravningen ser jag inte lika mycket fram emot. Inte heller resan dit. För min del går det hyfsat men jag har en väldigt åksjuk katt som jag tycker så synd om. Jag hade hellre tagit kräkningarna än att låta henne gå genom det. Jag är ju trots allt ganska van vid att spy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar