onsdag 21 september 2011

Fet, ful, gammal och konstig

Ja, så ser jag på mig. Inte precis hela tiden men just nu är det så.
Jag har varit på körövning idag och det var mest konstigt. Det känns som om jag kommer från en annan planet.

Fel, fel, fel...

Ändå sjunger jag rätt och idag fick jag en komplimang om att jag hade en väldigt fin röst.
Jag som precis stod där och undrade vad jag gjorde. Visst kan jag sjunga men om allt annat är konstigt...

Hela inlägget blev konstigt märker jag. Jag kan inte förklara vad det är som känns så fel där. Vad det är som jag gör fel....

Jag känner mig bara så fel...fel, ful och gammal samt konstig.
Jag är bara så trött.

1 kommentar:

  1. Hang in there! Det är bara en känsla och ingen sanning. Personligen tycker jag inte att du är något av de fyra och du vet ju att jag brukar ha rätt ;o). Kram Malin

    SvaraRadera