tisdag 9 juli 2013

Yogalugn

För andra året i rad har jag testat att köra yoga på stranden och det är alldeles ljuvligt. Det är My Spirit Yoga som håller i det och de är otroligt duktiga. Jag mår alltid bra efter yoga. Jag känner mig gladare, mer avslappnad och det fungerar dessutom smärtlindrande. Hur mycket bättre kan det bli? Efter denna dagen behövde jag verkligen det! Jag har velat börja där i ett år men det har varit fullt upp med annat. Första terminen hade jag fullt upp med den konstiga smärtkursen och denna terminen har jag ju inte kunnat röra mig så mycket. Men nästa termin har jag minsann  tänkt att börja vilket väl blir i augusti, september någon gång. Det var bara det att jag idag kom på att det är ju ungefär då nästa operation är planerad....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar