söndag 19 september 2010

Val

Idag har jag gjort mitt medborgerliga plikt och röstat. Det kändes stort och faktiskt lite högtidigt att gå dit.

Efter det gick vi en lång härlig promenad inne i slottsträdgården, den är så härlig. Jag blir alltid glad.

Nu sitter vi och tittar på valsiffrorna men eftersom jag har tagit min kvällsmedicin är jag helt väck. Jag förstår inte ett ord de säger. Jag är inne i den medicindimman där allt liksom bara är konstigt!

Men jag skall slänga mig i sängen med glädje eftersom vi har bäddat rent. Bland det bästa jag vet är att lägga mig i en renbäddad säng med manglade lakan. Det är helt ljuvligt. Min lille kisse tycker också om det, hon hoppar dit så fort det är färdigbäddat.

Jag är så snurrig så jag tänker gå och lägga mig nu.
Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar