lördag 18 september 2010

Saknad

Nu har jag varit igång igen. Jag har rumlat. Igår natt rumlade jag lite för mycket, denna kropp orkar inte det. Vad gjorde jag då? Dansade jag? Var jag ute och drack? Var jag ens ute?
Nää.

Jag var hemma men jag var uppe och kollade en film till halvtolv och det orkar jag inte. Jag har varit helt tröttbakis idag. Nu måste jag väl ändå ha lärt mig något tycker jag. Nu har det hänt flera gånger bara på någon vecka och jag blir ju lika bakistrött varje gång.

Fram tills att jag är bättre behöver jag faktiskt gå och lägga mig vid 10 och jag behöver ungefär 10 timmar sömn. Håller jag på att regrediera tro?

Förr hade jag hur mycket energi som helst. Jag var alltid ute på pubar eller dansade. Nu vill jag helst inte gå ut efter 5 för då har så mycket av dagen gått och min energi också.

Energi, kom tillbaka, jag saknar dig så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar