söndag 19 september 2010

Snurrätande igen

Jag kommer inte ens ihåg vad som hände eller hur det hände. Sambon hade hämtat bullar och jag åt en. Jag tyckte det var lagom och ville egentligen inte ha mer. Men när jag sätter mig här för att skriva och stänga ner datorn hinner jag först stoppa i mig en dubbeldaim och sedan en kexchoklad. Jag måste kolla i skräpet för jag kommer inte ens ihåg. Det är bara luddigt och konstigt. Undrar om jag tyckte det var gott. Det borde jag ju gjort men jag vet inte.

Kliar mig i huvudet och försöker förstå!!

Edit!
Tja, det visar verkligen hur virrig jag är. Det var inte bullen som startade det. Vi hade en påse öppnade ostbågar hemma och sambon bad mig hämta den. Jag skulle ju inte ens ha något, jag var inte ens sugen men vips var den slut och sedan fortsatte det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar