torsdag 16 september 2010

Schema

Idag har jag försökt hålla ett ungefärligt schema för att få in lite mer rutiner så att jag äter, sover och rör mig. I början gick det bra! Jag gick upp vid 9 och åt. Tog ett äpple och gick en runda och handlade. När jag kom hem åt jag lite lunch och oj, nu kom jag på att jag glömde att vila. Hoppsan. Att det skall vara så svårt att komma ihåg! Nåja, första delen gick i alla fall bra. För sedan blev det ingen middag och nu är jag lite på övertid.

Men jag är ändå nöjd! :-)
(Och om jag inte hade varit nöjd med dagen skulle jag ändå vara glad för jag har fått en sådan fin present av min goda vän L!)

Jag hade velat avsluta kvällen med att få fotmassage för mina fötter är galna idag. Det vibrerar och pirrar och bubblar helt sjukt! Att klaga på bubblande fötter låter fånigt, hur jobbigt kan det vara med bubblande fötter egentligen?
Ganska jobbigt faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar