lördag 18 september 2010

I "hjärta" AF

Jaa, så är det faktiskt. I alla fall med min nuvarande handläggare. Egentligen är det inte AF som jag hjärtar utan J. Hon är så bra! Hon är rak, ärlig, smart, bestämd, rolig, effektiv, perceptiv, tuff och samtidigt mjuk.

Jag som alltid haft problem med att be om hjälp, problem med att erkänna svagheter och svårigheter. Jag har varit rädd att vara besvärlig. Men hon gör det så enkelt. Visst finns rädslorna kvar men hon är så naturlig och visar att inget är besvärligt.

Och samtidigt som hon är bra på att prata och beskriva och förklara så är hon rasande effektiv.

Jag är så innerligt tacksam över att hon finns i mitt "team". För första gången på många år är saker möjliga och det är en skön känsla. Vissa dagar tar tröttheten och värken över men trots det finns möjligheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar