fredag 3 september 2010

Lite mat

Idag har jag lagat mat till mig och jag känner mig alldeles lycklig över det. Jag var så hungrig och behövde äta något. Först hade jag bara tänkt äta något litet och snabbt eftersom vi äter middag klockan 6 men sedan tänkte jag att nä, jag var ju hungrig. Varför skulle jag inte laga något till mig själv? Så jag lyckades både tänka ut något jag ville ha och laga det och det blev otroligt gott. Det låter som en fjantsak men för mig är det stort och jag är så glad och nöjd.

Vad det blev?
Pasta med vitlök, tomater, färsk oregano, mozzarella samt hemgjord pesto. Underbara färger och väldigt lätt att äta. För tillfället har jag väldigt svårt med kött och gräddiga såser så detta passade helt perfekt. Trots att jag fortfarande är mätt vattnas det en smula i munnen på mig när jag tänker på det. Haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar