torsdag 9 september 2010

Ontledsen

Idag har jag ont i axel/skuldran. Igår hade jag också ont. Jag visste inte riktigt hur jag skulle lägga mig för att det inte skulle göra ont. Jag är iofs van vid att ha ont i axelpartiet, det har jag haft i ca 15 år orsakat av mitt arbete. Men det märkliga är att det är fel sida. Det är höger sida jag har haft besvär med i alla år men numera är det vänster sida som ger mig mest problem. Jag började få ont i vänster sida efter operationen för drygt ett år sedan. Det har inte blivit bättre, snarare tvärtom. Men nu är det riktigt illa. Jag har inte bara ont i axeln och skuldran, det strålar ner i hela armen och ut i handen, jag kan knappt skriva, dessutom känner jag domningar. Det gör mig orolig. Jag har fått vänja mig vid att leva med värk i höger axel. Skall det bli likadant på andra sidan? Jag står inte ut ens med tanken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar