torsdag 7 januari 2010

Studiecirklar

Jag fick hem ett häfte om kurser och oj, vad många jag ville gå. Är det konstigt att jag är stressad när jag tycker liksom allt är spännande och vill lära mig allt! Men det blir inga studiecirklar eller kurser för mig denna terminen. Jag får drömma lite till istället :-)
  • danska
  • grönt är skönt
  • indiska läckerheter
  • thailändsk matlagning
  • glass som på Sicilien
  • pilates
  • meditation och välbefinnande
  • yoga och mediation
  • ayurveda och yoga
  • hitta din rätta personliga stil
  • trädgård
  • teckning och målning
  • blandteknik- akryl/olja/akvarell
  • akryl/olja
  • kalligrafi
  • silversmide
  • silversmide / sandgjutning
  • rakubränning
  • glasfusing
  • betonggjutning - till trädgård och balkong
  • betonggjutning med mosaik
  • smycken av pärlor
  • pilekorgsflätning
  • glasfusing
  • smycken av gummi
  • smycken av glasfusingteknik
  • fönstersmycken
  • klädsömnad
  • rita ditt eget mönster
  • mixade material - fritt skapande
  • stickning - en lustfylld konst
  • virkning
  • re-design
  • magdans
  • sång och röstutveckling
  • individuell sångundervisning
  • heminredning
  • foto
  • samtalsmetodik/coaching
  • konflikthantering
  • kreativt skrivande
  • vardagsretorik

2 kommentarer:

  1. Glasskursen såg jag också:)

    Styrkekramar från Lotta (som fortfarande är opigg)

    SvaraRadera
  2. Lotta! Jag tänkte på er diretk när jag läste om glasskursen.:-)
    Stor kram till dig, du får se till att bli pigg och stark!

    SvaraRadera