lördag 30 januari 2010

Jag har rufs!

Jag har noterat att jag inte tittar på mig själv i spegeln. Jo, alltså, det gör jag ju men jag tittar inte på mitt ansikte längre, jag klarar inte av att se det. Håret däremot kan jag titta på och det är ganska fascinerande för huj, vad det växer!

I morse när jag såg mig i spegeln såg jag tom att jag hade nattrufs. Tänk att håret är såpass långt att det kan vara rufsigt! Jag har behållit "frisyren" under dagen och tittat i spegeln med jämna mellanrum.

Varje gång blir jag glad.

2 kommentarer:

  1. Jag ser fram emot den dagen : ) Men först ska jag se fram emot att tappa allt. ; )

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅ nu blir jag riktigt avundsjuk NATTRUFFS det vill jag också få !

    Men snart kanske, har precis gömt undan min peruk och trätt fram med mitt nylle.

    Hitills har jag ännu inte chockat någon utan fått fina kommentarer som...... "

    Men du passar ju i kort hår " hummm skit samma !

    Jag vill inte längre dölja mig, jag vill vara jag igen.

    Förlåt att en gammal kvinna tar plats på din blogg, men gud så skönt att hitta någon som förstår !!!!!!!

    Kram och må gott !

    SvaraRadera