onsdag 19 oktober 2011

Överklockad

Jag skall bara...känner du igen det?
Det är min ständiga följeslagare. Först skall jag bara, sedan kan jag vila. Fast efter att jag bara har skullat så kommer det nya skullar. Men tänk om jag bygger in viloskullar istället? Fast det är verkar inte räknas som tillräckligt viktigt för att räknas in i skullandet för min hjärna.

Det som mest pockar på skall bara uppmärksamhet är mitt skapande. För många idéer trängs i min hjärna. För lite energi finns i min kropp. För mycket envishet är jag byggd utav.

Jag överklockar mig själv utav bara den och det gör skada. Min redan så överbelastade hjärna fungerar sämre och sämre. Jag är riktigt oroad över mitt bristande minne som bara verkar bli sämre.

Jag skulle behöva börja med yoga igen eller rättare sagt, jag borde inte ens slutat med det! Det är ett viktigt skullande men det glömmer jag bort i alla andra skullar, mest i form av papper och tyg.

Imorgon är en helt ledig dag, annars har det varit ganska mycket på sistone. Visst vore det bra om jag tog det riktigt lugnt och vilade? Gosa med Effie och ta en promenad, kanske lägga mig och läsa och se till att äta ordentligt. Men först skall jag bara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar