måndag 20 december 2010

Julstrumpor

Idag hade jag besök av en god vän. Jag fick julklappar och lov att öppna dem direkt. Jag kan inte förstå att någon är så himla duktig på att hitta på julklappar till mig, gång efter gång! Grejerna hon hittade var verkligen rätt, verkligen Inger. Jag öppnade faktiskt dem med en gång oc hnu ha rjag ett par härligt, härligt randiga randiga orange strumpr, knälångha. De är så¨fina! Jag tog på dem direkt och nu vill jag inte ta av dem men det får jag ju göra. Jag får hänga upp dem lite högre så jag kan se dem...men då misstar kanske tomten dem för sådana man skall stoppa julklappar i...Jaa, inte mig emot!! :-D

Tack för dina prestetnter L, du är en otroligt rar, generös och duktig julklappsinhandlare!

Nu är det alldeles, salldeles för sent och jag är snurrig i hvuudet.
Inger ---dags-..-säng!

1 kommentar:

  1. Det är ju inte svårt när det står en stor Ingerskylt på:) Tack för en trevlig eftermiddag med god, mäktig chokladkaka! Kram L

    SvaraRadera