måndag 5 december 2011

Stegen och ateljé

Jag hade fått en förfrågan om att ta med mina kort så de på Stegen kunde titta på dem och jag hade med mig dem idag. Sedan blev det inget mer gjort.
Aktivitetsledaren tillika konstnär sade att hon har aldrig sett något liknande och att mina alster berörde henne väldigt mycket. Några andra som såg dem sade till mig att jag verkligen är en konstnär. Det är så märkligt att komma från min hemmapysslande där jag säljer av tillfälle till att det blir så stort!

Konstnären frågade mig tom om jag ville dela ateljé med henne!? Jag blev helt överrumplad, helt chockad. Hon tror verkligen på mig.

Detta är min 6:e vecka på Stegen och det enda jag har gjort är att sy en handduk. Fast jag tränar ju på att göra andra saker. Jag tränar mig på att ta beröm! Det är verkligen inte lätt alltid!

De ville att jag skulle ta med lite produkter så de får se det och prova på själv och gärna. Det är alltid roligt att försöka få andra intresserade av detta för det är ju så roligt.

Jag gillar Stegen skarpt! Jag vill vara där länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar