tisdag 8 februari 2011

Vidarkliniken

Dit skall jag!!

Jag får komma till Vidarkliniken i Järna under tre veckor. Åh, vad bra.
Jag har precis talat med en sköterska därifrån och i maj är jag välkommen.

De har cancerrehab, de har smärt-, samt utmattningspatienter. De har även trädgårdsterapi.
Även om de troligtvis (tyvärr) inte blandar detta finns ju kunskapen under samma tak. Och jag hoppas att vi får tillgång till trädgården. Fast även utan den lär det säkert vara alldeles gudomligt vackert där.

Undrar om jag kan ta med katterna....

4 kommentarer:

  1. Jag blir så glad för din skull!!! Tre veckor!
    Så underbart! Är det genom ditt landsting eller hur har du gått tillväga? Mitt landsting har inget sånt, utan jag får själv försöka söka fonder och då blir det inte så långa vistelser.

    Men vad glad jag blir för dig!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad kul att det blir av! Och jag räknar med att du får någon form av "permis", så att vi kan ses :o). Längtar..... Kram/Malin

    SvaraRadera
  3. Grattis till dig, låter härligt. Kram Misa

    SvaraRadera
  4. Åh så bra! Jag hoppas att det blir en fin och stärkande vistelse för dig.

    SvaraRadera