måndag 21 februari 2011

Mellan promenad och syltkok

Jag har gjort mycket idag. Men jag har ändå försökt att ta det lugnt och ta några pauser emellanåt. Jag tror att det gick ganska bra, i alla fall känner jag mig hyfsat avslappnad. I alla fall nu när jag tagit mina sovtabletter är jag väldigt avslappnad! Lite för avslappnad för att jag inte skall ligga i sängen nu!

Och nu kommer jag inte ihåg vad jag skulle skriva...

Jag kan skriva vad jag har gjort - jag kom ut på en promenad, jag hade plockat fram mat och bestämt vad vi skulle äta ikväll och jag har gjort jordgubbssylt.

Pysslat massor har jag också gjort.
Undrar om det inte var något speciellt jag skulle säga till dig...det är borta...det är så mycket som försvinner såhär dags på kvällen...Både tankar och balans och chokladbitar.

Nog bättre jag går och lägger mig i stället!

Nattinatti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar