tisdag 8 februari 2011

Kvällssnurr

Igår kväll måste ha varit den snurrigaste kvällen hittills.

När jag kom upp och skulle sätta i linserna fick jag mig en överraskning. Höger sida var tom men linsvätskan stod öppen bredvid. Var det ett infall av "jag skall bara", tro?

Mjölkpaketet hade jag ställt på diskbänken och det tomma glaset i kylen.

Jag är lite som en kula i ett spel, jag kan inte stå på benen. Trots att dörröppningar är så breda här hemma som de brukar vara går jag alltid i dem. Jag går på allting jag kan. Jag har lätt att få blåmärken och det är ofta jag ser blåmärken jag inte har någon aning om var de kom ifrån men jag borde väl veta vid det här laget...

Sambon säger att jag var så snurrig att jag inte ens kunde stå på benen och jag trillade ner i gästsängen. Med mera. Han hann inte säga mer i telefon för han fick besök. Det låter som jag hade en spännande kväll igår. Synd jag inte kommer ihåg något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar