tisdag 22 februari 2011

Dra ut kontakten på mig!

Alltså, vad sysslar jag med!?
Kan någon få ner mig i säng, stoppa om mig och dra ut kontakten efter att jag tagit mina sovpiller.
Vad har jag gjort nu? Jo, jag hade addat en massa gamla klasskompisar på Facebook. Det gör väl inget men jag har inte haft kontakt med dem sedan vi slutade och det spelar inte så stor roll för mig heller. Varför lägger jag till dem då? Jag blir bara deprimerad av att se hur livet kan vara och får panik över att jag fortfarande inte arbetar!

Dessutom blir jag så förvirrad över FB att jag missar att svara på meddelanden och liknande. Jag har funderat på att avregistrera mig men istället addar jag folk. Jag är allt märklig jag. Åtminstone på kvällstid. På dagtid fungerar jag ganska hyfsat än så länge! :-)

2 kommentarer:

  1. Tror att du kanske borde vila efter att du tagit sovpiller, inte sitta en massa vid FB eller blogg. Så vet du vad du gör på nätet:)
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Kl 01.50 Ja, jag läser din blogg och gläder mig åt att du finns...Marie-Louise

    SvaraRadera