fredag 11 februari 2011

Drömmar

Jag drömmer massor. Ofta är det om barn och män. Inatt drömde jag om en kille som jag känner lite grann men i drömmen var jag kär i honom. Så drömmer jag ofta men oftast är det med okända män. Jag drömde också att hmmm...det var mycket märkligt. 3 barn lekte i vatten men det var inte helt säkert så jag tog hand om dem, de hade inga föräldrar. Detta var i Slöinge där jag kommer ifrån så vi skulle ta hand om dem för natten så de inte skulle bli sjuka. Jag fick väldigt bra kontakt med den minsta som bara var ca 1 år och jag tänkte att jag kanske kunde adoptera honom.

Mycket märkligt på många olika sätt! Betyder detta att min kropp och min hjärna börjar vänja sig vid tanken på att jag inte får barn? Och är det drömmen som försöker att göra slaget lättare...

Nu är det sent och jag är snurrig så innan jag snurrar iväg snurrar jag ner i sägen.
Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar