torsdag 24 februari 2011

MAT

I söndags hade vi rester av köttfärssås och då bestämde jag att vi skulle ha köttfärspaj med fetaostsallad. Sambon lagade men jag tänkte och kom på. Det är stort för mig när det gäller mat!

I måndags ville jag ha hemlagad pizza. Samma här, jag tänkte och sambon utförde. ;-)

I onsdags lagade jag fisksoppa med saffran och bakade bullar till det.

Idag gjorde jag en wok med kyckling och massor av grönsaker.

Jag är ju fantastisk!!
Det låter kanske som småsaker om man är van vid att laga mat varje dag. Det gjorde jag också...förr. Men de senaste sådär 7 åren har det varit otroligt svårt men det verkar komma tillbaka. Och jag är är så otroligt glad för det. Jag tycker om att laga mat, jag tycker om att baka. Jag var väldigt duktig på det förr.

Nu behöver maten bli fantastisk varje gång, jag blir så glad varje gång det funkar och så himla stolt över mig själv. Sambon fattar inte hur stort det är så jag får jubla lite för mig själv.

Och lite för er! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar