onsdag 5 januari 2011

Seeeen i säng

Jag är hopplös på att lägga mig i tid. Jag vill lägga mig tidigt och jag behöver lägga mig tidigt men jag gör det inte!!!
Idag har jag iofs en anledning för jag var tvungen att göra klart några grejer till någon annan. Men vad gör jag annars istället för att lägga mig?

Det hjälper inte att ta min sovmedicin för den tillsammans med Tamoxifenen gör mig lite snurrig och så får jag för mig att jag skall göra en massa saker. På morgonen har jag ingen aning om vad jag har gjort, jag kommer inte ihåg det. Men oftast finns det ju spår så jag kan förstå vad jag hängett mig åt den sista timmen innan jag lade mig.

Går jag och lägger mig sent blir sömnkvalitén inte lika bra. Jag känner mig jätteseg och trött om jag lägger mig efter halvelva så min sängtid borde vara klockan 22.00
Skall jag försöka det imorgon? Idag är det ju redan kört för länge sedan.

Dessutom är jag hungrig så jag måste ta en macka. Julskinka passar till så mycket och det är så gott. Jag får nog göra lite mer grönkål, mums. Och nu blev jag sugen på ris à la Malta!

Jag skall nog lägga mig snart så jag inte börjar tänka på massa goda saker för det händer ju att jag storäter på kvällen utan att ha riktig koll., På morgonen efter kommer jag inte ihåg något som helst av det. Det är spåren i papperskorgen eller i köket som visar mig.

Nu är jag lite medicinlullig och jag skall gå och lägga mig men efter min goda macka!

Nattinatt på er alla söta, starka, kämpande, läsande människor där ute.
Glöm inte att jag blir väldigt glad av kommentarer! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar