torsdag 25 november 2010

Godmorgon klockan 4

Ja, nu har jag gått upp och klätt på mig. Konstigt sent va?
Nej, jag är inte sjuk. Inte mer än vanligt! *s*

Jag gjorde ett ganska lyckat försök att gå upp i morse. Vattenstänk, medicinintag samt frukostätning hann jag med innan jag började känna mig konstig. Jättekonstig.

Lika konstig som jag brukar känna mig på kvällarna. Fast på kvällarna är det normalt, då är jag trött. Det är inte lika självklart att bli så konstig på dagen.

Om inte man tar fel på tabletterna...
Japp, jag tog sovpilletabletterna istället.

Jag tänkte att jag tar först en snabb promenad så jag hinner få luft och går och lägger mig sedan...Men det hann jag inte, jag var alldeles borta.

Så jag gick och lade mig.
Och nu har jag stigit upp.

Vad skall jag fylla dagen med tro? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar