torsdag 25 november 2010

Andra snurren för idag!

Jaha, då var det dags för dagens andra snurr. Jag märker redan att det är jobbigt att skriva så det blir inte många rader idag.

Jag gick fakistkt ut en sväng idag, jag ville knarra. Jag älskar ljudet när man går på sön. Så jag gick omkinrg och knirrade lite här och där. Det är så härligt ljud. Imorgon skulle jag vilja åka pulka, får se om det är tillärckligt. Fast jag tror inte jag hinner för vi var bjudna på ngt från sambons jhobb. Löedag kandske det blir av. Fast jag får vara försiktig för jag skall på dop på lördag så jag får inte bryta ben eller skada nacken eller något såpdant. Jag får vaddera mig.

Nog med rader och snurr. Jag får rätta inlägget imorgon.
Nattttnaitt

1 kommentar:

  1. Gillar du att knirra och knarra kan jag väl inte göra annat än hoppas att du får mycket snö och tillräckligt kallt!

    SvaraRadera